Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~qba88 | użytkownik

imię i nazwiskoKuba adresCK zarejestrowany07.12.2006 @20:34:42 ostatnio na stronie17.06.2012 @22:39:10



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty15 komentarze547 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~pickardo    02.01.2007 @23:24:34
podpisalem przeciez, w koncu to ja przeciez na tym zdjeciu jestem.....?!
_______
.inspirowany.zenem.profesjonalnymi.poganami.
~pickardo    01.01.2007 @17:16:28
nom fakt troche sie przepalilo...
_______
.inspirowany.zenem.profesjonalnymi.poganami.
~pickardo    30.12.2006 @13:14:42
leń opatentowany:P
_______
.inspirowany.zenem.profesjonalnymi.poganami.
~kaczayiomka    28.12.2006 @10:46:52
Kuba kiedy wstawisz jakieś nowe digarty??
_______
~makota    26.12.2006 @01:50:44
Witamy na DA walecznego rycerza w papierowej zbroi! :D
_______
One rosy peak half gleaming
Reveals, enthroned in air,
A Goddess lost in dreaminng
Who combs her golden hair.

_______

http://www.makota.art.pl
~pickardo    17.12.2006 @15:43:16
qba siema siema, powitac
_______
.inspirowany.zenem.profesjonalnymi.poganami.
~zygmuntkaczmar    14.12.2006 @07:58:47
Eh Dziękuję. Hihi
~smiled    07.12.2006 @22:37:19
fajne zdjęcie profilowe :D
~cichyrapgdz    07.12.2006 @22:09:49
aha =]... lekke nieporozumienie =] hehe...
_______
spij i snij ... o czasach lepszych niz te ....
---> http://someart.wordpress.com/ <---
~cichyrapgdz    07.12.2006 @22:01:34
po fachu nie.... bo raczej nie bawie sie w seryjne foty.... poniewaz nie mam sprzetu.... ale jedno zdjecie swoje skate mam na DA http://www.digart.pl/praca/544434/lajtowy_KICKflip.html zapraszam =D...... (mala reklama siebie zeby niebylo)... pozdrawiam i powodzenia na digarcie
_______
spij i snij ... o czasach lepszych niz te ....
---> http://someart.wordpress.com/ <---
~cichyrapgdz    07.12.2006 @21:53:01
hehe ladny opis =D....tz ulubione =P
_______
spij i snij ... o czasach lepszych niz te ....
---> http://someart.wordpress.com/ <---
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt